Obsługa Facebook Ads - przeprowadzimy skuteczną kampanię reklamową
“Facebook się kończy.”
“Reklamy na Facebooku już się nie opłacają.”
“Teraz warto promować się tylko na Instagramie.”
Spotkałeś/aś się z podobnymi stwierdzeniami? A wiesz, że to wszystko mity?
Niech przemówią liczby i fakty!
Z ostatnich badań wynika, że Facebook wciąż utrzymuje się na II miejscu wśród wybieranych przez Polaków mediów społecznościowych, będąc zaraz po Youtubie. Na Facebooku istnieje ponad 17 milionów kont z Polski, a na Instagramie 10 milionów.
Dla Ciebie jako oferenta B2B lub B2C oznacza to tylko jedno: niezmiennie warto uwzględniać Facebooka w swoich kanałach nadawczych i promować na nim swoją markę.
A my możemy Ci w tym pomóc, planując i przeprowadzając skuteczną kampanię reklamową opartą o znajomość Twojego idealnego klienta i sprawdzony lejek sprzedażowy.
Obsługa Facebook Ads i dowożenie wyników to nasz chleb powszedni!
Jak przeprowadzimy skuteczną kampanię reklamową w SM dla Twojej strony?
Zaczniemy od szczegółowego zapoznania się z Twoją firmą i jej ofertą
Na początku współpracy poprosimy Cię, żebyś wypełnił/a naszego briefa marketingowego. Znajdują się w nim bardzo ogólne, ale też kierunkujące pytania, między innymi o grupę docelową. Gdy przeanalizujemy uzyskane informacje, umówimy się z Tobą na spotkanie lub rozmowę online. Uważamy, że wymiana wiedzy między klientem a agencją marketingową i wspólna burza mózgów są niezwykle potrzebne. Zwłaszcza na samym początku, przed startem pierwszej kampanii reklamowej.
Ocenimy stan Twojej strony WWW (jeśli ją posiadasz)
Ważnym elementem kampanii reklamowej w SM jest kierowanie ruchu na Twoją stronę WWW. Dzięki temu zbieramy więcej danych, niż pozwala nam na to Facebook, czy Instagram. Odpowiednio przygotowana strona internetowa, zawierająca podstawowe narzędzia analityczne będzie wspierała działania reklamowe w SM. Dlatego zajrzymy do strony WWW i upewnimy się, że nadaje się do kierowania na nią odbiorców z Facebooka/Instagrama.
Przeanalizujemy stan Twoich obecnych kanałów w SM
Stworzymy listę uwag, a docelowo także wdrożymy te zmiany. Uzupełnimy profile tak, by każdy nowy odbiorca na wejściu mógł uzyskać podstawowe informacje o Twojej firmie, dzięki którym chętniej wejdzie z nią w interakcję.
Określimy kierunek działań reklamowych
Przygotujemy rozpiskę zawierającą szczegółowy plan emisji reklam na określone cele reklamowe, w której znajdziesz tematykę postów reklamowych i budżety dzienne pod te działania. Będzie to przejrzysta tabelka, dzięki której dowiesz się jakich zdjęć i/lub filmów oraz informacji potrzebujemy do startu pierwszej kampanii reklamowej.
Będziemy walczyć o jak najlepsze wyniki działań reklamowych
Kluczem działań reklamowych w SM jest bieżąca optymalizacja promowanych kreacji, ale przede wszystkim cierpliwość! Pamiętaj, że zarówno algorytmy Facebooka, jak i my potrzebujemy testów, a co za tym idzie – czasu, by osiągnąć wyniki, które będą zadowalające. Dlatego na początku współpracy z nowym klientem podpisujemy umowę na minimum 3 miesiące. To optymalny czas na wyciągnięcie pierwszych wiarygodnych wniosków na temat formy komunikacji z Twoimi odbiorcami w reklamach płatnych.
Co jest sercem naszych kreacji reklamowych?
Mocne strony i wyróżniki Twojego biznesu
Dzisiejsi konsumenci coraz rzadziej stawiają na "szybko, tanio i dobrze", wiedzą, że to trio rzadko wiąże się z jakością. W momencie, kiedy Twoi konkurenci grają tymi samymi hasłami i korzyściami, co inni, my wykorzystamy w działaniach te atuty, które realnie Cię wyróżniają.
Lekka i angażująca
treść reklamowa
Etap promocji nie ma znaczenia - treść, która realnie dotyka potrzeb i problemów Twoich odbiorców zawsze się obroni i przyciągnie uwagę osób zainteresowanych. Dlatego mocno skupiamy się na treści posta reklamowego. Musi być napisany rzeczowo, ale empatycznie.
Autentyczne medium (wideo/zdjęcie)
Mówimy stanowcze "NIE" dla stockowych, kupowanych zdjęć ze sztucznie pozującymi i uśmiechającymi się osobami. W reklamach wykorzystujemy wyłącznie zdjęcia i filmy, które pochodzą z Twoich firmowych zasobów. Nawet amatorskie materiały są bardziej wiarygodne!
Jak wygląda u nas obsługa Facebook Ads?
Poznajemy Twoją firmę i ustalamy cele.
Zawsze zaczynamy współpracę od zapoznania się z celami biznesowymi Twojej firmy, jej wartościami, wyróżnikami i grupą docelową. W oparciu o te informacje ustalamy rolę reklam na Facebooku w całym procesie marketingowym.
Podpisujemy umowę o współpracy.
Formalizacja umówionych wcześniej działań jest dla nas kluczowa. Przede wszystkim dlatego, że nasz wzór umowy zawiera punkty, które organizują wspólną pracę i porządkują przepływ informacji między Tobą, a nami. Pierwszą umowę podpisujemy zazwyczaj na 3 miesiące, bo traktujemy ten czas jako okres zapoznawczy. Dzięki temu możemy "dotrzeć się" w komunikacji i usprawniać bieżące działania.
Przygotowujemy konto reklamowe.
W zależności od sytuacji, jaką zastaniemy na Twojej stronie firmowej na Facebooku, albo przejrzymy stan konta reklamowego i upewnimy się, że jest gotowe do działań, albo pomożemy Ci założyć Menadżera Reklam, Konto Reklamowe oraz zaimplementujemy Pixela Facebooka na Twojej stronie WWW.
Tworzymy harmonogram reklam.
Kiedy opiszesz nam już potrzeby, problemy i obiekcje Twojego targetu, zabieramy się za przygotowanie planu reklamowego dla Twojego biznesu. Harmonogram reklam rozpisujemy w oparciu o ustalone wcześniej etapy lejka sprzedażowego na co najmniej 3 miesiące. Liczba kreacji reklamowych (postów) zależy od celu, jaki chcemy osiągnąć, dlatego jest to indywidualna kwestia.
Przekazujesz nam brandbooka.
Brandbook, czyli informacje o zastosowaniu Twojego logo, kolorystyce marki i jej fontach, pozwoli nam tworzyć grafiki do postów, spójne z identyfikacją wizualną Twojej firmy.
Dostarczasz nam materiały do zaplanowanych kreacji reklamowych.
Proponowany przez nas harmonogram reklam zawsze jest przejrzystą tabelką w której zawieramy między innymi datę publikacji, temat publikacji i... deadline dotyczący dostarczenia przez Ciebie materiałów do danego posta. Dotyczy to zwłaszcza treści w których przedstawiamy informacje niedostępne dla osób spoza firmy. Gotowego posta reklamowego przesyłamy do Twojej akceptacji najpóźniej dzień przed zaplanowaną publikacją, bądź w innym, ujętym w umowie terminie.
Ruszamy z pierwszą kampanią reklamową!
Terminowość publikacji reklam jest dla nas kluczowa, bo przesunięcie w czasie nawet jednego posta może negatywnie się odbić na całym planie promocji. Jeśli będziesz pilnował terminów dotyczących dostarczania nam ważnych materiałów, to nasze reklamy będę zawsze projektowane i włączane na czas!
Skontaktuj się z nami, żeby zapytać o ofertę dla Twojej firmy!
Napisz do nas maila, wypełnij formularz lub briefa albo zadzwoń, żeby porozmawiać o wycenie.
Nie posiadamy jednej, uniwersalnej oferty na obsługę Facebook Ads. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, co wiąże się z dopasowaniem oferty do kondycji Twojego obecnego marketingu i z uwzględnieniem celów, jakie chcesz osiągnąć poprzez działania na swojej stronie.