Agencja marketingowa w Rzeszowie | Obrazek przedstawia wizualizację jednej z usług firmy Marcating, czyli prowadzenie aktywnego i przystępnego Fanpage. Obrazek to smartfon u którego na ekranie widać dwa dymki czatu i dwa lajki.

Poprowadzimy angażujący Fanpage

Prowadzenie i obsługa social mediów jest ostatnią rzeczą na jaką masz czas?
Publikujesz posty tylko wtedy, gdy ktoś z firmy znajdzie na to chwilę?
Nie masz pomysłu na treści, które angażowałyby Twoich odbiorców?

Zleć nam prowadzenie strony Twojej firmy na Facebooku i/lub Instagramie i przestań martwić się pustym profilem! Stworzymy spójny plan angażujących treści do Twoich social mediów i sukcesywnie będziemy go realizować, publikując posty i relacje zgodnie z przyjętym harmonogramem. 

Nasze pomysły na treści zawsze są dyktowane potrzebami i zmartwieniami Twoich klientów, więc możesz mieć pewność, że tematyka przygotowanych przez nas postów będzie poruszała kwestie ważne dla Twoich odbiorców. Dzięki temu zaufają Twojej marce i będą bardziej skłonni, by u Ciebie kupić

Stworzymy angażujące posty

Prowadzenie i obsługa social mediów będzie po naszej stronie. Zaplanujemy, przygotujemy i opublikujemy posty na Twojej stronie, które zaangażują Twoich odbiorców. Zajmiemy się zarówno grafiką do posta, jak i jego treścią.

Przygotujemy relacje zatrzymujące uwagę odbiorcy

Relacje są świetną alternatywą dla spotkań na żywo, bo możesz pokazywać na nich swoją codzienną pracę, siedzibę, współpracowników i ważne wydarzenia z życia firmy. Pomożemy Ci zaplanować i przygotować krótkie filmiki i plansze do relacji, dzięki którym Twoi odbiorcy poznają “ludzką” stronę Twojego biznesu. 

Zaprojektujemy tematyczne zdjęcia w tle

Planujesz promocję, albo ważne wydarzenie? Stworzymy zdjęcie w tle, które uświadomi odwiedzających o tym, co właśnie dzieje się w Twojej firmie.

Opracujemy opis strony i usług/produktów

Przeanalizujemy wygląd i opis (dodane informacje) Twojego firmowego profilu. Podpowiemy Ci jak możesz go dodatkowo uzupełnić albo wskażemy opisy warte poprawy.

prowadzenie i obsługa social media

Post powitalny na Fb

Zmniejszymy dystans między Twoją firmą,
a osobami odwiedzającymi Twoją stronę. Dodamy posta powitalnego, przypiętego na górze strony, w którym opowiesz o swoim biznesie i pokażesz kluczowe w firmie osoby
- np. założycieli.

Post kierujący do bloga

Każdy odbiorca ma inne potrzeby - niektórzy lubią czytać posty na Facebooku, inni chętnie zaglądają na firmowe blogi, żeby przy okazji przejrzeć stronę internetową poznawanej marki. Dlatego planujemy posty, które kierują ruch z social mediów na Twoją stronę WWW.

Post ekspercki

Z myślą o osobach, które nie lubią opuszczać przeglądanego kanału, piszemy też posty eksperckie. Przypominają one wpisy blogowe, bo zazwyczaj wyczerpują jakiś ważny temat (przez co są dłuższe). Dzięki tym postom możesz budować zaufanie do swojej marki.

I krok

Poznajemy Twoją firmę i ustalamy cele do osiągnięcia.

Bez względu na to, czy chcesz nam zlecić prowadzenie całej komunikacji w social mediach, czy tylko jej wycinek - zawsze zaczynamy współpracę od zapoznania się z celami biznesowymi Twojej firmy, jej wartościami, wyróżnikami i grupą docelową.
W oparciu o te informacje ustalamy rolę social mediów w całym procesie.

II krok

Podpisujemy umowę dotyczącą współpracy.

Formalizacja umówionych wcześniej działań jest dla nas kluczowa. Przede wszystkim dlatego, że nasz wzór umowy zawiera punkty, które organizują wspólną pracę i porządkują przepływ informacji między Tobą, a nami. Pierwszą umowę podpisujemy zazwyczaj na 3 miesiące, bo traktujemy ten czas jako okres zapoznawczy. Dzięki temu możemy "dotrzeć się" w komunikacji i usprawniać bieżące działania.

III krok

Przygotowujemy harmonogram treści.

Kiedy opiszesz nam już potrzeby, problemy i obiekcje Twojego targetu, zabieramy się za przygotowanie planu treści do Twoich firmowych social mediów. Harmonogram contentu rozpisujemy w oparciu o ustalone wcześniej etapy lejka sprzedażowego na co najmniej 3 miesiące. Liczba postów zależy od celu, jaki chcemy osiągnąć treściami, dlatego jest to indywidualna kwestia.

IV krok

Przekazujesz nam brandbooka.

Brandbook, czyli informacje o zastosowaniu Twojego logo, kolorystyce marki i jej czcionkach, pozwoli nam tworzyć grafiki do postów, spójne z identyfikacją wizualną Twojej firmy.

V krok

Dostarczasz nam materiały do zaplanowanych postów.

Proponowany przez nas harmonogram treści zawsze jest przejrzystą tabelką w której zawieramy między innymi kanał publikacji posta, datę publikacji, temat publikacji i... deadline dotyczący dostarczenia przez Ciebie materiałów do danego posta. Dotyczy to zwłaszcza treści w których przedstawiamy informacje niedostępne dla osób spoza firmy. Gotowego posta przesyłamy do Twojej akceptacji najpóźniej dzień przed zaplanowaną publikacją, bądź w innym, ujętym w umowie terminie.

VI krok

Ruszamy z publikacją zaplanowanych treści w Twoich social mediach!

Terminowość publikacji postów jest dla nas kluczowa, bo przesunięcie w czasie nawet jednego posta może negatywnie się odbić na całym planie. Jeśli będziesz pilnował terminów dotyczących dostarczania nam ważnych materiałów, to nasze posty będę zawsze projektowane i publikowane na czas!

Napisz do nas maila, wypełnij formularz lub briefa albo zadzwoń, żeby porozmawiać o wycenie. Nie posiadamy jednej, uniwersalnej oferty na prowadzenie i obsługę mediów społecznościowych. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, co wiąże się z dopasowaniem oferty do kondycji Twojego obecnego marketingu i z uwzględnieniem celów, jakie chcesz osiągnąć poprzez działania na swojej stronie na FB i/lub IG.