Strona WWW na WordPressie - stworzymy stronę firmową lub sklep internetowy.

Zbudujemy dla Ciebie stronę internetową

Strona WWW na WordPressie będzie świetną wizytówką Twojej firmy, bądź fundamentem do postawienia sprawnego i w pełni funkcjonalnego sklepu internetowego na WooCommerce. Dzięki nieograniczonej liczbie dostępnych wtyczek, jesteśmy w stanie wdrożyć niemal każde nowe rozwiązanie, którego potrzebujesz: od prostych zmian wizualnych, po przebudowę całej ścieżki zakupowej. 

Odciążymy Cię z troski o najmniejsze detale, bo Wordpress nie ma przed nami tajemnic. Wiemy gdzie zajrzeć, co sprawdzić i jak skonfigurować, żeby strona wyglądała i działała tak, jak tego oczekujesz Ty i Twoi klienci. 

Podpowiemy Ci jak rozbudować stronę, by zatrzymywała większą liczbę odwiedzających i by częściej stawali się Twoimi klientami. Możesz liczyć na nasze praktyczne, marketingowe wskazówki!

Zbudujemy Twoją stronę internetową lub sklep online

Mówi się, że jeśli nie ma Cię w sieci to trochę tak, jakbyś nie istniał. I to prawda, zwłaszcza w biznesie online. Jeśli chcesz zdobywać nowych klientów za pośrednictwem Internetu, to nie obejdziesz się bez strony WWW. Stworzymy prostą stronę-wizytówkę ze wszystkimi informacjami na jednej stronie, bardziej rozbudowaną stronę z podstronami o usługach/produktach lub w pełni funkcjonalny sklep online z podpiętymi płatnościami online i dostawą.  

Pomożemy Ci przenieść starą stronę do WordPressa

Posiadasz już własną domenę, utrzymujesz hosting, ale masz przestarzałą stronę, która generuje coraz mniejszą sprzedaż? Pamiętaj, że współcześni klienci online są zabiegani i oczekują ekspresowego tempa obsługi. Im szybciej przeprowadzisz klienta przez proces zakupowy, tym większa szansa, że do Ciebie wróci, bądź poleci Twój sklep znajomym. W zależności od tego jakie możliwości daje Twój hostingodawca, podepniemy moduł WordPressa do Twojej domeny, bądź przeniesiemy domenę do innego hostingu. Wspólnie zaprojektujemy nowy wygląd Twojej strony i zadbamy o to, by wróciły jej czasy świetności! 

Skonfigurujemy i aktywujemy moduł WooCommerce na Twojej stronie

Musisz wiedzieć, że osoby kupujące przez Internet szybko przyzwyczajają się do nowych, wygodnych standardów zakupowych. Nawet jeśli dotychczas z powodzeniem przyjmowałeś/aś zamówienia przez maila, bądź telefon, to któregoś dnia może zaskoczyć Cię drastyczny spadek kontaktów. Dlaczego? Wystarczy, że Twoja konkurencja już dziś sprzedaje to co Ty, ale bezkontaktowo, poprzez szybkie zamówienie i automatyczną płatność. Dlatego potrzebujesz modułu WooCommerce, w którym aktywujemy system płatności internetowej, dzięki czemu skrócisz ścieżkę zakupową klienta i sprostasz jego wymogom. 

Wprowadzimy nowe funkcjonalności strony/sklepu

Potrzebujesz poprawić formularz kontaktowy na stronie, by przesyłał zgłoszenia na nowego maila, bądź do innego pliku? A może planujesz zmienić firmę kurierską i potrzebujesz połączyć sklep z jego systemem zamówień? Wystarczy, że opiszesz nam dokładnie efekt zmian, jaki chcesz osiągnąć, a my zajmiemy się resztą. Znajdziemy bezpieczną wtyczkę i skonfigurujemy ją tak, by spełniła swoją rolę. 

Podepniemy do Twojej strony narzędzia analityczne kluczowe w marketingu

Jakościowe dane na temat osób, które odwiedzają Twoją stronę nie zbierają się w WordPressie z automatu. Zanim więc ruszysz z intensywną promocją strony w sieci, konieczne będzie podpięcie sprawdzonych narzędzi analitycznych. Osobiście rekomendujemy naszym klientom Google Analytics, Pixel Facebooka i HotJara. To absolutne minimum, jakie powinieneś aktywować na swojej stronie, by wiedzieć co na niej ulepszać.

Podpowiemy Ci jak zadbać o pozycjonowanie Twojej strony w Google (SEO)

Miej świadomość, że samo postawienie strony WWW i ustawienie jej parametrów pod SEO nie sprawi, że błyskawicznie zajmie pierwsze pozycje w wyszukiwaniach Google. Zdarza się, że Google zaczyna pozycjonować stronę dopiero po kilku miesiącach żmudnej pracy nad oryginalnymi treściami na stronie. Poza tym stronę trzeba stale rozbudowywać i pracować nad jej optymalizacją, żeby pięła się na pierwsze pozycje w Google. Podpowiemy Ci jak dodawać nowe treści, by Twoja strona pracowała na wysoką pozycję pod frazę kluczową, na której Ci zależy i którą googluje Twój target.

Przeprowadzimy audyt marketingowy Twojej strony i wdrożymy zaproponowane zmiany

Być może wydaje Ci się, że ścieżka zakupowa klienta na Twojej stronie jest już maksymalnie skrócona i nie rozumiesz dlaczego Twoja sprzedaż spada, zamiast rosnąć. Możliwe, że masz pewność, że kolejność sekcji na Twojej stronie jest idealna i że zawarłeś/aś na niej wszystko, co niezbędne, by odwiedzający u Ciebie kupił. Cóż, z doświadczenia wiemy, że jeżeli zauważasz wyraźną zmianę w wynikach sprzedażowych strony, to jednak jest na rzeczy coś, co Tobie umyka. Dlatego masz nas, ekspertki od marketingu! Wczujemy się w rolę Twojego klienta, pospacerujemy po stronie, zrobimy testowy zakup i damy Ci znać, co wymaga poprawy. 

Układ strony głównej

Poprawiamy układ strony głównej

Zdejmujemy z Twojej strony klątwę wiedzy i opowiadamy o firmie i jej produktach tak, żeby odwiedzający widział atuty Twojego biznesu już w pierwszym styku z witryną.

Ścieżka zakupowa

Skracamy ścieżkę zakupową klienta

Usuwamy czasochłonne formularze zamówień, a w ich miejsce wstawiamy prosty i intuicyjny system zakupu i płatności. Dzięki temu klient szybko i łatwo kończy transakcję.

Analityka na stronie WWW

Wdrażamy analitykę marketingową

Łączymy wszystkie działania marketingowe w spójną całość. Narzędzia analityczne zbierają dane z social mediów i Twojej strony WWW, dzięki czemu wiesz nad czym pracować.

Strona WWW na WordPressie krok po kroku

Jak pracuje się z nami przy budowie strony?

I krok

Poznajemy Twoją firmę i sposób komunikacji z odbiorcami.

Bez względu na to, czy chcesz nam zlecić przygotowanie całej strony, czy tylko jej wycinka - zawsze zaczynamy współpracę od zapoznania się z celami biznesowymi Twojej firmy, jej wartościami, wyróżnikami i grupą docelową. W oparciu o te informacje ustalamy najlepszy sposób komunikacji, układ sekcji na stronie i ustalamy niezbędne funkcjonalności, jakie powinna mieć strona/sklep.

II krok

Podpisujemy umowę lub mailowo potwierdzasz zlecenie usługi.

Formalizacja umówionych wcześniej działań jest dla nas kluczowa. Przede wszystkim dlatego, że nasz wzór umowy zawiera punkty, które organizują wspólną pracę i porządkują przepływ informacji między Tobą, a nami. Jeśli jednak umówimy się tylko na drobne prace przy stronie, to do ich rozpoczęcia wystarczą nam ustalenia drogą mailową.

II krok

Przekazujesz nam brandbooka.

Brandbook, czyli informacje o zastosowaniu Twojego logo, kolorystyce marki i jej czcionkach, pozwoli nam tworzyć grafiki na stronę, spójne z identyfikacją wizualną Twojej firmy.

V krok

Dostarczasz nam umówione materiały.

Choć ostatecznie to my budujemy Twoją stronę, to opieramy ją o materiał przygotowany przez Ciebie lub Twojego pracownika. Dotyczy to zwłaszcza treści w których przedstawiamy informacje niedostępne dla osób spoza Twojej firmy. Aby ułatwić Ci dostarczenie informacji, których potrzebujemy, prześlemy Ci wcześniej odpowiedni zestaw pytań

VI krok

Ruszamy z pracami przy stronie.

Terminowość zlecenia jest dla nas kluczowa. Jeśli tylko odpowiesz na nasze pytania na czas, to i my zachowamy termin realizacji prac nad stroną. Na czas dużej przebudowy wprowadzimy tryb konserwacji. W przypadku tworzenia dodatkowych podstron, będziemy pracować na szkicu. Gotową stronę prześlemy do Twojej akceptacji w ustalonym wcześniej terminie.

Strona WWW na WordPressie - poznaj koszty

Jak wyceniamy pracę w WordPressie?

Drobne prace

Strona typu "One Page"

Strona standardowa

Sklep internetowy

Przykładowe prace w WordPressie do ustalenia:
Nowa konfiguracja już aktywnej wtyczki, poprawa detali wizualnych za pomocą kodów CSS, wgranie nowej wtyczki i jej konfiguracja.

Wartość usługi:
100 zł brutto/godzina zegarowa prac. Liczbę godzin określamy przed rozpoczęciem działań i ruszamy z nimi, gdy zaakceptujesz wycenę.
Za rozpoczęcie każdej kolejnej godziny prac będzie doliczona odpowiednia kwota (niemniej niż 50 zł, które odpowiada 30 minutom).

Strona WWW na WordPressie - co obejmują prace?
• konfigurację hostingu, wgranie modułu WordPressa i dodanie skrzynek mailowych pod domenę,
• zbudowanie strony w oparciu o wybrany motyw płatny WordPress (w cenie do 60 dolarów),
• stworzenie i ułożenie w sekcje strony głównej, zawierającej wszystkie istotne informacje o firmie,
• opracowanie oryginalnych treści na stronę główną (do 3000 znaków ze spacjami),
• stworzenie podstron niezbędnych do funkcjonowania strony (regulamin, polityka prywatności)
i osadzenie na nich dostarczonych przez Ciebie treści prawnych,
• opisanie strony pod parametry SEO (pod pozycjonowanie w Google),
• zainstalowanie czatu Messengera,
• stworzenie formularza kontaktowego oraz połączenie go ze skrzynką mailową domeny,
• podpięcie i aktywacja Google Analytics i Piksela FB,
• szkolenie online z obsługi strony – 1 godzina zegarowa,
• 3 godziny zegarowe darmowych poprawek po oddaniu strony.

Wartość usługi:
Od 2000 zł brutto za zaprojektowanie i wykonanie strony i powyższych prac.
Dodatkowe prace przy stronie, nieujęte powyżej, będą wyceniane indywidualnie.

Strona WWW na WordPressie - co obejmują prace?
• konfigurację hostingu, wgranie modułu WordPressa i dodanie skrzynek mailowych pod domenę,
• zbudowanie strony w oparciu o wybrany motyw płatny WordPress (w cenie do 60 dolarów),
• stworzenie i ułożenie w sekcje strony głównej, zawierającej kluczowe i chwytliwe informacje o firmie,
• opracowanie oryginalnych treści na stronę główną (do 3000 znaków ze spacjami),
• stworzenie i ułożenie w sekcje dodatkowych 8-12 podstron
(ostateczna cena wykonania strony zależy od ilości podstron),
• opracowanie oryginalnych treści do 8-12 podstron po 3000 znaków ze spacjami na każdą z nich
(ostateczna cena wykonania strony zależy od ilości podstron),
• stworzenie podstron niezbędnych do funkcjonowania strony (regulamin, polityka prywatności)
i osadzenie na nich dostarczonych przez Ciebie treści prawnych,
• opisanie strony pod parametry SEO (pod pozycjonowanie w Google),
• zainstalowanie czatu Messengera,
• stworzenie formularza kontaktowego oraz połączenie go ze skrzynką mailową domeny,
• podpięcie i aktywacja Google Analytics i Piksela FB,
• szkolenie online z obsługi strony – 1 godzina zegarowa,
• 3 godziny zegarowe darmowych poprawek po oddaniu strony.

Wartość usługi:
Od 4000 zł brutto za zaprojektowanie i wykonanie strony i powyższych prac.
Dodatkowe prace przy stronie, nieujęte powyżej, będą wyceniane indywidualnie.

Strona WWW na WordPressie - co obejmują prace?
• konfigurację hostingu, wgranie modułu WordPressa i dodanie skrzynek mailowych pod domenę,
• zbudowanie strony w oparciu o wybrany motyw płatny WordPress (w cenie do 60 dolarów),
• stworzenie i ułożenie w sekcje strony głównej, zawierającej wszystkie istotne informacje o firmie,
• opracowanie oryginalnych treści na stronę główną (do 3000 znaków ze spacjami),
• stworzenie i ułożenie w sekcje dodatkowych podstron (np. O nas, Portfolio, Blog),
• przygotowanie strony sklepu i wzorca strony kategorii produktów,
• przygotowanie stron transakcyjnych (płatności, dostawy),
• przygotowanie wyglądu produktów (układ i opis do 1500 znaków ze spacjami),
• konfiguracja wtyczki WooCommerce pozwalającej na sprzedaż (w tym bramka płatności),
• stworzenie podstron niezbędnych do funkcjonowania strony,
(regulamin, polityka prywatności) i osadzenie na nich dostarczonych przez Ciebie treści prawnych,
• opisanie strony pod parametry SEO (pod pozycjonowanie w Google),
• zainstalowanie czatu Messengera,
• stworzenie formularza kontaktowego oraz połączenie go ze skrzynką mailową domeny,
• podpięcie i aktywacja Google Analytics i Piksela FB,
• szkolenie online z obsługi strony – 2 godziny zegarowe,
• 5 godzin zegarowych darmowych poprawek po oddaniu strony.

Wartość usługi:
Od 6000 zł brutto za zaprojektowanie i wykonanie strony i powyższych prac.
Dodatkowe prace przy stronie, nieujęte powyżej, będą wyceniane indywidualnie.

 Napisz do nas maila, wypełnij formularz lub briefa albo zadzwoń, żeby porozmawiać o dokładnej wycenie prac przy Twojej stronie WWW.

Jeżeli chciał(a)byś, żebyśmy przeprowadziły audyt Twojej obecnej strony internetowej, to także zgłoś się do nas w preferowanej przez Ciebie formie. Koszt audytu strony zależy między innymi od ilości podstron, jakie mamy przeanalizować.