Obrazek przedstawia logo marki Marcating, czyli plik tekstowy z kocim, uśmiechniętym pyszczkiem. Pod grafiką znajduje się nazwa firmy, czyli Marcating.
  • Oferta4
    • Prowadzenie i obsługa social mediów
    • Obsługa Facebook Ads
    • Tworzenie treści na strony internetowe
    • Strona WWW na WordPressie
  • O Marcatingu2
    • Kornelia Stopińska
    • Agnieszka Pieprzyk
  • Jak pracujemy?
  • Blog2
    • Marketing i sprzedaż
      • Mity w marketingu
    • Social media
      • Facebook
  • Marcating na Fb
  • KONTAKT
Obrazek przedstawia logo marki Marcating, czyli plik tekstowy z kocim, uśmiechniętym pyszczkiem. Pod grafiką znajduje się nazwa firmy, czyli Marcating.
  • Oferta4
    • Prowadzenie i obsługa social mediów
    • Obsługa Facebook Ads
    • Tworzenie treści na strony internetowe
    • Strona WWW na WordPressie
  • O Marcatingu2
    • Kornelia Stopińska
    • Agnieszka Pieprzyk
  • Jak pracujemy?
  • Blog2
    • Marketing i sprzedaż
      • Mity w marketingu
    • Social media
      • Facebook
  • Marcating na Fb
  • KONTAKT
  • Oferta4
    • Prowadzenie i obsługa social mediów
    • Obsługa Facebook Ads
    • Tworzenie treści na strony internetowe
    • Strona WWW na WordPressie
  • O Marcatingu2
    • Kornelia Stopińska
    • Agnieszka Pieprzyk
  • Jak pracujemy?
  • Blog2
    • Marketing i sprzedaż
      • Mity w marketingu
    • Social media
      • Facebook
  • Marcating na Fb
  • KONTAKT
Obrazek przedstawia logo marki Marcating, czyli plik tekstowy z kocim, uśmiechniętym pyszczkiem. Pod grafiką znajduje się nazwa firmy, czyli Marcating.

Type To Search

Obrazek przedstawia logo marki Marcating, czyli plik tekstowy z kocim, uśmiechniętym pyszczkiem. Pod grafiką znajduje się nazwa firmy, czyli Marcating.
  • Oferta4
    • Prowadzenie i obsługa social mediów
    • Obsługa Facebook Ads
    • Tworzenie treści na strony internetowe
    • Strona WWW na WordPressie
  • O Marcatingu2
    • Kornelia Stopińska
    • Agnieszka Pieprzyk
  • Jak pracujemy?
  • Blog2
    • Marketing i sprzedaż
      • Mity w marketingu
    • Social media
      • Facebook
  • Marcating na Fb
  • KONTAKT
Targetowanie reklam na Facebooku
Home Social media Facebook Targetowanie reklam na Facebooku
Targetowanie reklam na Facebooku
FacebookSocial media

Targetowanie reklam na Facebooku

Zobacz, jak my dobieramy odbiorców

Targetowanie reklam na Facebooku to naprawdę sztuka. Dlatego czym prędzej skończ z intuicyjnym “wyklikiwaniem” kampanii i zacznij w przemyślany sposób dobierać odbiorców reklam!

Poznaj nasze 4 złote zasady targetowania, dzięki którym i Ty zdobędziesz wartościową wiedzę z reklam na Facebooku i unikniesz ograniczonego napływu danych! 😸

1. Uwzględniaj obie płcie w reklamach

Nawet jeśli sprzedajesz golarki dla mężczyzn, to wciąż możesz część reklam emitować kobietom, które być może zechcą kupić golarkę swojemu mężczyźnie/bratu/koledze np. na urodziny.
Obserwuj wyniki i podkręcaj reklamy dla grupy kobiet/mężczyzn, którzy wykazują największe zainteresowanie produktem/usługą 📈

2. Przemyśl wiek swoich klientów

Wydaje Ci się, że Twój produkt raczej kupują osoby młode, więc kierujesz reklamy tylko do nich?
Stwórz kreacje reklam owe (przyciągające wzrok grafiki reklamowe i wciągające treści) pod młodych i starszych i pozwól, żeby przemówiły dane, zamiast domysłów 📊

3. Testuj rozmiar grupy odbiorców

Zastanawiasz się, czy puścić reklamę szeroko na całą Polskę do kobiet i mężczyzn w wieku 18 – 65 czy wąsko potargetować reklamę zainteresowaniami, ograniczając grupę do kilkuset tysięcy osób?

Uniwersalna odpowiedź nie istnieje, po prostu regularnie testuj grupy odbiorców! 🚨

Targetowanie reklam na Facebooku zależy między innymi od tego:

  • czy Twój produkt jest niszowy czy powszechny,
  • jaki etap lejka sprzedażowego realizujesz tą reklamą,
  • jakim budżetem reklamowym dysponujesz,
  • jaki cel reklamowy wybrałeś/aś,
  • do jakiego działania mobilizujesz odbiorcę kreacją reklamową.

4. To (nie) jest jakby luksusowe

Sprzedajesz produkt/usługę klasy premium i zakładasz, że kupią od Ciebie tylko “klienci klasy premium”?

Nie targetuj wyłącznie zainteresowaniami, podróżami, czy wydarzeniami z życia, które mogą wskazywać na czyjś wysoki status.

👉 Przetestuj też kreacje w których akcentujesz korzyści płynące z produktu/usługi i puść reklamę osobom, które mogą rozwiązać problemy/zaspokoić potrzeby Twoim produktem/usługą. 

Może się okazać, że kupują u Ciebie osoby o “przeciętnych” zainteresowaniach, ale o konkretnych potrzebach, które zaspokaja im Twój produkt/usługa. A fani Rolexa i Lamborgini na których tak liczyłeś/aś, będą jedynie klikaczami, którzy marzą o luksusowych towarach 😎

Pokochaj testy, a wyniki przyjdą z czasem i to jakościowe, bo oparte o wiedzę o ludziach 🙋‍♀️

I jak się czujesz po tym co przeczytałeś/aś?

Przeczytałeś/aś ten wpis i wszystko wydaje Ci się oczywiste? 
Gratuluję, mam nadzieję, że nie tylko Ci się tak wydaje, ale też postępujesz tak, jak Ci się wydaje, że to robisz! 😉

Po lekturze masz wrażenie, że wiele przed Tobą? 
Zabieraj się do pracy… aaalbo skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz wsparcia i sugestii 🙂 

Pozdrawiam Cię,
Kornelia z Marcatingu

Idę do kontaktu
Idę do strony na Fb
e-marketing facebook facebook_ads marketing internetowy
Jak określić target na Facebooku?

Jak określić target na Facebooku?

13/04/2022

Kupowanie obserwujących w social mediach

16/05/2022
Kupowanie obserwujących w social mediach
Kategorie wpisów:
Kto prowadzi bloga?

Kornelia z Marcatingu

Cześć! Jestem kreatorką treści dla naszych klientów i autorką marcatingowych wpisów blogowych. Koniecznie zajrzyj do naszych social mediów i czytaj nasz content na bieżąco :)

Powiązane wpisy:
  • SCAM na Messengerze
    SCAM na Messengerze
    24/10/2023
  • Czy Black Friday jest dla każdej firmy?
    Czy Black Friday jest dla każdej firmy?
    21/11/2022
  • Jak często publikować w social mediach?
    Jak często publikować w social mediach?
    30/09/2022

Powierz swój marketing
naszemu duetowi ekspertek!
Pomożemy Ci ułożyć działania
w oparciu o wciągające treści.

Kontakt
Skontaktuj się z nami:
MARCATING
Agencja Marketingowa w Rzeszowie

Adres: Galeria Dexa,

Al. Armii Krajowej 4a, lokal 121,

35-304 Rzeszów

E-mail: kontakt@marcating.pl

Telefon: 517 739 876

FacebookLinkedin-in
Co robimy?

MARKETING DLA FIRM:

Social media
Facebook Ads

Copywriting

SEO Copywriting

Wizytówka Google

Strona WWW
… i wszystko, co dotyczy treści.

Odwiedź nas:

Marcating | Agencja Marketingowa w Rzeszowie
Copyright © 2021 Marcating. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Polityka Prywatności

Strona wykonana przez Marcating.