Opracujemy treści na Twoją stronę
Tworzenie treści na strony internetowe wbrew pozorom nie jest łatwe. Niektórzy jednak nadal twierdzą, że każdy jest w stanie pisać lekkie i wciągające treści. W opinii tych osób wystarczy trochę poćwiczyć, zrobić dobry kurs, poczytać książki o copywritingu, a umiejętności przyjdą z czasem…
Tyle, że czas jest towarem deficytowym i nie każdy przedsiębiorca może pozwolić sobie na to, by szkolić się z dziedziny, która dotąd była mu obca. Nie wszystkich stać na czasochłonne treningi pisania!
Jeżeli zależy Ci na tym, żeby Twój content angażował odwiedzających stronę/sklep, a nie masz czasu na tworzenie wciągających treści na swoją stronę WWW – zleć przygotowanie contentu nam!
Nad lekkim piórem pracujemy od wielu lat. Tworzenie treści na strony internetowe jest dla nas chlebem powszednim. Codziennie projektujemy treści do unikalnych stron lądowania, przejrzystych strony produktowych czy lekkich artykułów blogowych. Wiemy co i jak napisać, by przekonać odbiorcę do stania się Twoim klientem.
Jakie treści możemy przygotować na Twoją stronę WWW?
Przedstawimy "ludzką stronę" Twojej firmy
Możesz sprzedawać tylko ceną, ale jeśli pojawi się tańsza konkurencja, to stracisz sporo klientów. Dlatego warto budować markę, która “żyje” – ma wartości, zasady, cechy charakteru i konkretny język komunikacji. Opracujemy więc treści na stronę o Twojej firmie, która pokaże tę “ludzką stronę” Twojego biznesu. Zyskasz sympatię i zaufanie odbiorców, którzy z biegiem czasu staną się lojalnymi klientami.
Opiszemy korzyści płynące z Twoich produktów
Podstawą naszej pracy nad opisami produktów jest porządny research. Poświęcamy czas, by zgłębić wiedzę o Twoim produkcie i specyfice Twojej branży. Porównujemy otrzymane od Ciebie informacje z danymi od producenta (jeśli jesteś dystrybutorem) i wybieramy kluczowe elementy do budowy opisu. Zawsze pod uwagę bierzemy to, jak dana cecha produktu odnosi się do korzyści Twojego klienta, np. jaką zaspokaja potrzebę, jaki rozwiązuje problem lub przed czym go chroni.
Zaprojektujemy wciągające artykuły blogowe
Możliwe, że zastanawiasz się nad tym, dlaczego blog stał się niezbędnikiem każdej strony firmowej. Widzisz, blog poniekąd zastępuje dialog z pracownikiem Twojej firmy. Dzięki wpisom blogowym odbiorcy sprawdzają, czy w przystępny sposób zdobędą od Ciebie wartościowe wskazówki i informacje. Jeżeli opublikujesz cenne rady z których odbiorca skorzysta, to zyskasz w jego oczach status eksperta. Dzięki temu będzie bardziej skłonny, by wrócić do Twojej strony nie tylko na bloga, ale także po produkt/usługę.
Przeprowadzimy audyt treści na Twojej stronie WWW
Z doświadczenia wiemy, że niektórym firmom wydaje się, że mają na swojej stronie wystarczającą ilość dobrej treści i dziwi ich, że sklep nie przynosi oczekiwanych zysków. Problem polega na tym, że nigdy nie ocenisz swojej pracy obiektywnie, a my tak. Dlatego właśnie warto byś zlecił/a audyt treści na Twojej stronie WWW marketerom, którzy spojrzą na Twoje treści fachowym okiem. Podpowiemy Ci jak rozbudować/zredagować content, by zatrzymywał odwiedzających na Twojej stronie WWW.
Jakie treści najczęściej tworzymy dla naszych klientów?
Strona "O nas"
Zmniejszymy dystans między Twoją firmą,
a odwiedzającymi Twoją stronę. Pokażemy "ludzką twarz" Twojej firmy i opowiemy o jej wartościach. Dzięki temu klienci lepiej Cię poznają i będą bardziej skłonni do kontaktu.
Artykuły blogowe
Jak już wpomniałyśmy wyżej, wpisy blogowe poniekąd zastępują dialog z pracownikiem Twojej firmy. Dlatego warto pisać je językiem zrozumiałym dla Twojego odbiorcy i na tematy mu bliskie. Tak zyskasz zaufanie czytelników.
Opisy produktów
Byłyśmy sprzedawcami i rozmawiałyśmy na żywo z setkami osób. Dlatego wiemy jak przeobrazić suche dane i parametry produktu w chwytliwy opis korzyści, który przekona odwiedzającego stronę do zakupu.
Jak wygląda u nas tworzenie treści na strony internetowe?
Poznajemy Twoją firmę i sposób komunikacji z odbiorcami.
Bez względu na to, czy chcesz nam zlecić przygotowanie treści na całą stronę, czy tylko jej wycinek - zawsze zaczynamy współpracę od zapoznania się z celami biznesowymi Twojej firmy, jej wartościami, wyróżnikami i grupą docelową. W oparciu o te informacje ustalamy najlepszy sposób komunikacji, długość tekstu i jego rolę na stronie.
Podpisujemy umowę lub mailowo potwierdzasz zlecenie usługi.
Rzadko nasza praca zaczyna i kończy się na tworzeniu treści. Dlatego też formalizacja umówionych wcześniej działań jest dla nas kluczowa. Przede wszystkim dlatego, że nasz wzór umowy zawiera punkty, które organizują wspólną pracę i porządkują przepływ informacji między Tobą, a nami. Jeśli jednak umówimy się tylko na przygotowanie teksu, to do rozpoczęcia prac wystarczą nam ustalenia drogą mailową.
Dostarczasz nam umówione materiały.
Choć ostatecznie to my tworzymy treści na Twoją stronę, to opieramy je o materiał przygotowany przez Ciebie lub Twojego pracownika. Dotyczy to zwłaszcza treści w których przedstawiamy informacje niedostępne dla osób spoza Twojej firmy. Aby ułatwić Ci dostarczenie informacji, których potrzebujemy, prześlemy Ci wcześniej odpowiedni zestaw pytań.
Ruszamy z projektowaniem treści na Twoją stronę WWW!
Terminowość zlecenia jest dla nas kluczowa. Jeśli tylko odpowiesz na nasze pytania na czas, to i my zachowamy termin realizacji prac nad treściami. Gotową treść prześlemy do Twojej akceptacji w ustalonym wcześniej terminie. Na Twoje życzenie opublikujemy także nowy content na Twojej stronie.
Jak wyceniamy pracę przy treściach na stronę WWW?
Opisy produktów/usług
to koszt 25 zł netto.
Treści na stronę (np. "O nas")
to koszt 35 zł netto.
Artykuły blogowe
to koszt 50 zł netto.
Potrzebujesz nowych treści albo audytu obecnego contentu na stronie?
Napisz do nas maila, wypełnij formularz lub briefa albo zadzwoń, żeby porozmawiać o dokładnej wycenie treści na Twoją stronę WWW.
Jeżeli chciał(a)byś, żebyśmy przeprowadziły audyt obecnych treści na Twojej stronie internetowej, to także zgłoś się do nas w preferowanej przez Ciebie formie. Koszt audytu treści zależy między innymi od ilości podstron, jakie mamy przeanalizować.